ایران دهکده
021 46 01 39 23

نمایشگاه های استانبول

نمایشگاه کفش و چرم در تور استانبول:

نمایشگاه کفش و چرم استانبول هم از یکی ازنمایشگاه های استانبوله که توریست های استانبول میتونن دیدن این نمایشگاه رو یکی از هدفهای تورشون به استانبول قرارش بدن!که البته بیشتر بازدیدکنندگان این نمایشگاه رو تولیدکننده های کفش تشکیل میدن.در این نمایشگاه،عاشقان کفش میتونن به روزترین مدل کفش ها رو ببینن!

نمایشگاه کفش و چرم استانبول نه تنها فقط توی ترکیه،بلکه از امسال توی سایر کشورها هم دایر هستش!مثل کشور آرژانتین،تایوان،اسپانیا،سریلانکا و یکسری کشورهای دیگه!بازدیدکننده های نمایشگاه کفش و چرم استانبول فقط از یه جا نیستن بلکه از سراسر دنیا مثل خاورمیانه و آمریکا و آسیا هم مشمول میشه.

کسانی که تولیدکننده کفش هستن خیلی براشون این نمایشگاه گزینه خوبی هست که برن و دیدن کنند و حتی میتونن از پکیج هایی که این نمایشگاه به اسم تور نمایشگاه کفش و چرم استانبول برای بازدیدکننده ها مهیا کرده استفاده کنند!مزیت های این پکیج دارای بلیط هواپیما،ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان،همچنین اقامت داخل هتل های نزدیک به نمایشگاه هستش.این نمایشگاه برای بازدیدکننده هاش بهترین قیمت ها رو در نظرگرفته است.

تاریخ برگزاری این نمایشگاه درسال 1397 از 19 تا 22 اردیبهشت

نظرات مسافران استانبول در مورد نمایشگاه کفش و چرم تور استانبول:

عباسپور: باسلام..من خودم توی کارکفش هستم و وقتی فهمیدم استانبول همچین نمایشگاهی داره وقت رو تلف نکردم و برای بازدید نمایشگاه کفش وچرم استانبول رفتم و خیلی برام مفید بود..توصیه میکنم به همه دوستان عزیزی که کارشون مربوط به کفشه یااینکه محصولات کفش رو تولید میکنن ازاین نمایشگاه دیدن کنن.

سعید:باعرض سلام!من خیلی علاقمند به کفش و مدل های کفش هستم یعنی یه کفش باز حرفه میشه بهم گفت!هرسال هم تور استانبول رو برای تفریح انتخاب میکنم!اینبارشنیدم که استانبول نمایشگاه کفش وچرم داره!برای بازدیدش رفتم که خیلی این نمایشگاه برام جالب بود!چه کفشای به روز و باکیفیتی داشتن!منکه واقعا حظ کردم.

سودابه:  باعرض سلام خدمت دوستان! استانبول برای بار اولش نیست که من و هیجان زده میکنه!نمایشگاه کفش و چرم استانبول هم یکی دیگه ازاون سورپرایزاش بود که باعث شد ازش چندجفت کفش بردارم!بنظرم اگرکفش بازهستین این نمایشگاه ازبهترین نمایشگاه های کفش وچرمه که میتونید پیداش کنید!

نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول:

این نمایشگاه هم از یکی دیگر از نمایشگاه های حرفه ای توی زمینه لوازم اداری و لوازم تحریر توی استانبوله که بازدیدکننده های کمی هم نداره!شرکتی که این نمایشگاه رو برگزار میکنه اسمش شرکت تویاپ هستش!

نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول،6 تا سالن داره و بازدیدکننده های خارجی زیادی داره!این نمایشگاه شامل ماشین حساب های متنوع،میزکار،انواع کاغذ،همچنین لوازم مدرسه درجه یک،ماشین آلات و لوازم اداری،تجهیزات آموزشی و خیلی چیزهای دیگه که حتی به ذهنتون هم نمیرسه رو داره!

اکثربازدیدکننده های نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول،کسایی هستن که توی زمینه ی انتشارات و شرکت های تولیدکننده صنایع دستی و همچنین مدیرهای موسسات آموزشی،آژانس های تبلیغاتی فعالیت دارن و این نمایشگاه براشون ارزش بالایی داره!

نمایشگاه لوازم التحریر ولوازم اداری استانبول هم مثل سایر نمایشگاه های استانبول،برای بازدیدکننده هایی که توی زمینه لوازم التحریر و لوازم اداری فعالیت دارن یه پکیج به اسم تور نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول داره که میتونن از این پکیج استفاده کنن!

نظرات مسافران تور استانبول در مورد نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول:

ساناز:باعرض سلام و خسته نباشید!من دو تا بچه دارم که ابتدایی هستن سال پیش که تور استانبول روانتخاب کردیم دقیقا آبان ماه بود و این نمایشگاه برای چند روز راه افتاده بود!با همسرم تصمیم گرفتیم که برای بچه ها ازهمون نمایشگاه لوازم التحریرشونو بگیریم چون هم قیمت ها نسبتا مناسب بود هم اینکه هرچیزی که بچه ها میخواستن رو داشت!

ماه چهره: باسلام!من واقعا از این سایت تشکرمیکنم که اطلاعات خوبی رو راجع به نمایشگاه ها میدن!من روزی که تاریخ برگزاری نمایشگاه رو ازسایت دیدم سریع خودم رو به نمایشگاه رسوندم البته باهمسرم!چون برای اداره یسری وسیله میخواست که خواستیم ازنمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری استانبول بخریم!واقعا راضی بودیم هم ازقیمت ها هم ازجنس وسیله هایی که خریده بودیم!

ساحل:باسلام!من و بچه هام به طوراتفاقی روزی که تور استانبول داشتیم،نمایشگاه لوازم التحریرواداری استانبول فعالیت داشت!قصدخرید نداشتیم اما با اصرار بچه ها رفتیم و یه سری به نمایشگاه زدیم!اگر باخودم پول اضافی برده بودم حتما یسری چیزاشو میخریدم چون واقعا جنسای درجه یک و قیمت مناسبی داشت!

نمایشگاه کاشی و سرامیک در استانبول:

این نمایشگاه شاید به درد همه‌ی توریست های استانبول نخوره،اما صددرصد به درد کسایی که توی صنف کاشی و سرامیک هستن حتما میخوره! استانبول نمایشگاه کاشی و سرامیکش رو معمولا 5-6 روز دایرمیکنه! نمایشگاه کاشی وسرامیک استانبول هم مثل نمایشگاه های لوازم التحریراستانبول و نمایشگاه لوازم آرایشی-بهداشتیش پکیجی به اسم تورنمایشگاه کاشی وسرامیک استانبول روداره که شامل خدمات خوبی هستش.مثلا اقامت توی هتلهای خوب استانبول که بدون شک به نمایشگاه کاشی وسرامیک نزدیکه رو داره! این نمایشگاه هم بدون شک با چندین شرکت خارجی مشارکت داره و بازدیدکننده هایی که توی این زمینه فعالیت دارن رو داره.

نظرات مسافران تور استانبول در مورد نمایشگاه کاشی و سرامیک استانبول:

سلطانی: باسلام!من سال های ساله که تو زمینه ی کاشی سرامیک فعالیت دارم و تابحال هم به استانبول برای همچین موضوعی نرفته بودم اما چندماه پیش که نمایشگاه کاشی وسرامیک استانبول فعالیت داشت رفتم و دیدم که واقعا ارزش وقت گذاشتن رو داشت..

رئیسی: سلام!من هیچ فعالیتی درمورد کاشی سرامیک ندارم اما سالی که با یکی ازدوستانم رفتیم که ازنمایشگاه کاشی و سرامیک دیدن کنیم واقعا برام تجربه جالبی بود!کاشی وسرامیک هاشون با آدم حرف میزد!

نمایشگاه کتاب استانبول:

نمایشگاه کتاب استانبول هم مثل نمایشگاه های دیگه ی استانبول پربازدید هست و هرسال هم به بازدیدکننده های خارجیش اضافه میشه..کسایی که به کتاب و کتاب خونی علاقه دارن،نمایشگاه کتاب استانبول رو یادشون نره که هرساله به مدت تقریبا یک هفته دایرهست و برای گردشگرای کتاب دوست توراستانبول میتونه هیجان انگیز باشه..استانبول فقط برای گشت و گذار نیست و میتونید جوری تورهاتون رو تنظیم کنید که با زمان برگزاری نمایشگاه های استانبول یکی باشه و از نمایشگاه هاشون استفاده کنید.

نظرات مسافران تور استانبول درمورد نمایشگاه کتاب استانبول:

قدری:باسلام!من به شخصه به کتاب و بوی کتاب علاقه شدیدی دارم!که خوشبختانه روزی که توراستانبول داشتم ازفرداش قراربود نمایشگاه کتاب رو راه بندازن و ازفرصت اسفاده کردم و چنتا کتاب خوب هم خریدم.

صیادی:باسلام..من به دوستان پیشنهاد میدم حتی اگر قصد خرید کتاب هم ندارید نمایشگاه کتاب استانبولو ازدست ندین.واقعا مفید و عالیه.

اشتیاقی: باعرض سلام!من و دوستم دانشجو هستیم البته دانشجوی زبان و کتاب های انگلیسی خاصی به دردمون میخوره!که توی نمایشگاه کتاب استانبول تونستیم ازخریدن چندتا کتاب خوب بهره ببریم.

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی استانبول:

این نمایشگاه ازبهترین محصولات آرایشی بهداشتی هست و توریست های زیادی رو به خودش جذب کرده چون که توی این نمایشگاه یه سری شرکت ها از نقاط مختلف دنیا با بهترین محصولاتشون شرکت میکنن.میشه گفت این نمایشگاه ازبهترین و شگفت ترین نمایشگاه های استانبوله.

نظرات مسافران تور استانبول درمورد نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی استانبول:

رویا بهرامی:سلام من خودم یکی از پایه ثابت های نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی استانبول هستم و بسیارراضی هم هستم...اکثرا خرید لوازم آرایشیم رو از نمایشگاه لوازم آرایشی استانبول انجام میدم.

الهام:باسلام.من به شخصه دنبال لوازم آرایشی هستم که معتبر واصل باشه اما کمترجاهایی رومیشناسم که همچین خاصیتی رو داشته باشه..که دوستم منو با نمایشگاه لوازم آرایشی-بهداشتی استانبول آشنام کرد و حالا ازکیفیت لوازمم مطمئن هستم.

پیروز:همیشه همسرم دغدغه اصل بودن لوازم آرایشیش رو داشت اما تصمیم گرفتیم هربارکه تور استانبول داشتیم ازنمایشگاه لوازم آرایشی بهداشتی استانبول خرید کنیم که شرکت های معتبری بااین نمایشگاه مشارکت دارن.

سمیرا:باسلام.داخل این نمایشگاه هرچیز کم یاب و نایابی که دنبالش هستین رو میتونید پیدا کنید.من خودم دنبال یه برندی از یکی از لوازم آرایشی بودم که اصلا نمیتونستم پیداش کنم اما خوشبختانه توی نمایشگاه لوازم آرایشی بهداشتی استانبول بهش رسیدم و خیلی خوشحالم.

برای مشاهده نرخ تور استانبول با هتل های مختلف اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

‌مطالب مرتبط
‌مطالب پیشنهادی
از دل خود به دل دوست سفر باید کرد...

021 46 01 39 23
تهران، کبیری طامه (شاهین شمالی)، روبروی مجموعه ورزشی خرم شاد، نبش 10 متری اول، پلاک 1، طبقه 4
Copyright © 2018 IranDehkadeh. All right reserved.