ایران دهکده

نظرات جالب مسافران در مورد رستوران های باتومی 2

بار رستورانChacha time

بهترین تجربه

عمر از دبی میگه: اگر شما دنبال یک مکان دنج برای لذت بردن از محیط سنتی باتومی هستید، اینجا دوای درد شماست. مهمان نوازترین پیشخدمت ها رو داره، به خصوص کنستانتین و لوبا. سرویس دهی فوق العاده ای ارائه میده و شما حتما باید Chacha  وnewyourk sour  رو امتحان کنید. رستوران‌های گرجستان را خیلی دوست داشتم.

عالی بود

هگین از ارمنستان میگه: اگر من به باتومی برگردم، فقط به خاطر این رستوران خواهد بود. همه چیز عالی بود، نمیتونست بهتر از این باشه. منchacha  خوردم و همچنین دکوراسیون بار رو دوست داشتم، منو و موسیقی و کارکنان عالی بودند. همه چیز واقعا خوب بود، به علاوه آنها وای فای هم داشتند و کارکنان میتونستند روسی هم صحبت کنند‌.خیلی خوب بود و فاصله ی نزدیکی به هتل های ما داشت.

مکانی مناسب برای نوشیدن

آیدین از تهران میگه: اونجا یک کافه ی کوچک هست در خیابان مازنی آشولی نزدیک به Piazza در قلب باتومی. رستوران سه تا پیشخدمت خیلی خوب داره که اهل گرجستان هستند و به شما اطلاعاتی درباره ی Chacha  و تمام انواع اون میدهند. شما میتونید یک شات یا نصف شات چاچا بنوشید که ۲ یا ۴ لاری هزینه داره. خوبه که به اینجا برید چون واقعا باحاله. شما میتونید بیرون از بار روی میزو صندلی های بلند بنشینید، دکوراسیون واقعا عالیه. اینجا رو حتما پیشنهاد میکنم بهتون.

همبرگر عالی

پاریز از لندن میگه: برای مدتی سعی میکردیم مکان مناسبی رو برای غذا خوردن در شهر پیدا کنیم و اطراف شهر در حال پیاده روی بودیم که به رستوران چاچا تایم رسیدیم. مکانی عالی برای دوستداران چاچا و عاشقان همبرگر. منوی اونجا اغلب به روز رسانی میشه. کوکتل خیار، چاچا، سوپ سرد و kakhetian و همبرگر گرجستانی از طرف من توصیه میشه و همچنین رستوران های گرجستان که در دیگر مناطق نیز هستند توصیه میشه.

درباره رستورانOld Boulevard

مکانی دنج و راحت

سرویس دهی بسیار عالی بود، پیتزا، جوجه و سالاد بینظیر بود، استیک خوب بود. خیلی جای دنج و راحتی است و یک پیانیست فوق العاده مشغول نواختن پیانو هست در طی شام.واقعا آرامش خوبی داشت رستوران های گرجستان رو دوست داشتم.

غذای خیلی خوب، محیطی آرام، سرویس دهی عالی

ودیم از ارمنستان میگه: رستوران قبل از هرچیز از نظر طراحی و دکوراسیون به طور متمایزی از سایر رستورانها ساخته شده و فضای داخلی آن بسیار راحت و دنج میباشد. در این رستوران انواع مختلفی از میز و صندلی میتونید انتخاب کنید برای مواقع گوناگون و مجالس متفاوت. در منو، شما اغلب میتونید غذاهای متداول در گرجستان را مشاهده کنید اما همه ی آنها به روشی مدرن سرو میشوند. آنها این کار رو بسیار خوب انجام میدهند. سرویس دهی عالی بود هرچند قیمتها نسبت به رستوران‌های مشابه مقداری بالاتر بود. یک ویژگی خاص که این رستوران داشت این بود که بوفه ی بزرگی با محصولات محلیه معمول داشتند که برای تمامی میهمانان رایگان بود. رستوران‌های گرجستان و هتل‌های باتومیگرجستان از کیفیت بالایی برخوردارند.

محلی عالی، صبحانه عالی، قیمت عالی

دیوید از دبی میگه: فقط یک شب لذت بخش بود. با وجود اینکه بسیار شلوغ بود اما جو آرامی داشت و غذا و سرویس دهی در سطحی بالا بود.(درجه یک بود) منوی متنوعی داشت، غذا به خوبی پخته شده بود و کیفیت خوبی داشت. من مرتبا از باتومی بازدید میکنم اما این رستوران بهترین وعده ی غذایی که من خورده بودم رو داشت. همچنین هتل‌های باتومی و رستوران‌های گرجستان را باید امتحان کرد.

لذت بردن از غذا و موسیقی

نفیسه از ایران میگه: اگرچه قیمت رستوران کمی بالا بود اما من همچنان اون رو بهتون پیشنهاد میکنم تا بتونید از غذای خوب و خوشمزه و موسیقی زنده در حین غذا خوردن لذت ببرید. دوباره به این رستوران برمیگردم و می تونید از مرکز خریدهایی گرجستان هم دیدن کنید.

یکی از آبرومندانه ترین رستوران‌های باتومی

آرشیل از تفلیس میگه: منو دارای غذاهای اروپایی و گرجی است، کیفیت ظروف غذا نیز خوب است که همین انتظار نیز میرود. (غذا زود حاضر نمیشه) پس شما میتونید با سینی های مخصوص میوه از خودتون پذیرایی کنید. رستوران به دو قسمت تقسیم شده: طبقه ی پایین برای غیر سیگاری ها، طبقه ی بالا برای سیگاری ها. در ساعت 20 موزیک زنده شروع به نواختن میکنه و در این لحظه رستوران Old Boulevard  یک پله بالاتر از سایرین قرار میگیرد و همچنین نزدیکی اون به مرکز شهر و دیگر رستوران‌های گرجستان از دیگر خوبی‌های این رستوران بود.

مکانی مناسب برای خوردن غذای گرجی

چاوون میگه: ما دوبار به این رستوران رفتیم برای نهار. تمام غذاهایی که سفارش داده بودیم عالی بودو مشخص بود غذاها از مواد تازه تهیه شده. ما از غذاهای متفاوت گرجی لذت بردیم. غذای ما khachapuri  وshekmeruli  (جوجه در سس خامه) بود. سرو غذاها بسیار فوق العاده و بین المللی بود به همراه دسر محلی. این رستوران واقعا خوبه برای گذروندن وقت با دوستانتون. (ما چهار نفر بودیم) در محیطی دنج و آرام و دلپذیر. تنها نکته این بود: سرویس رستوران در همان روز زیاد حرفه ای عمل نکرد!

خیلی خوب

روریج از مالزی میگه: رستوران محلی و بین المللی عالی که در میان جاده ی شرایتون باتومی واقع شده. رستوران دو طبقه است با موسیقی زنده ی پیانو. کارت اعتباری قبول میکنند و بعضی پرسنل میتونن به زبان انگلیسی صحبت کنند و همچنین منوی خوبی شامل غذاهای محلی و بین المللی داره و هتل های با کیفیتی هم نیز در اطرافش هست.

جو آرام و غذای عالی

Old Boulevard رستورانی بسیار دوست داشتنیست با صدای آرام موزیک. ما یک میز با دو عدد نیمکت بسیار راحت داشتیم که برای ریلکس کردن و غذا خوردن عالی بود. منو انتخاب هایی از غذاهای متداول گرجی داشت با لیست ماهی هایی بهتر نسبت به اکثر رستورانهایی که ما رفته بودیم. همه ی ما ماهی سفارش دادیم. (ماهی قزل آلا و ماهی خال دار) که پخت آن بسیار خوب و خوشمزه بود همچنین سالاد و سیب زمینی سرخ کرده عالی بود و اندازه ی غذا هم سخاوتمندانه بود. در پایان غذا میوه های خشک شده یک پیشنهاد خوب به حساب میامد. سرویس دهی کاملا خوب بود و موقع ورود در رو برای ما باز کردند و همانطور که وارد شده بودیم موقع خروج هم در رو مجدد برای ما باز کردند تا خارج بشیم. پیشخدمتها مفید بودند ولی دوستداشتنی نبودند. آنجا موسیقی زنده داشت (پیانو، ویولن و گیتار) از ساعت ۸ صبح شروع میشد و به اندازه ی کافی دلپذیر بود. اگرچه هیچ کدام از ما منحصرا طرفدار موسیقی رستورانی نیستیم ولی در کل خوب بود از این رستوران گرجستان هم لذت بردیم.

درباره ی رستورانGrill town

یک شام کامل

اوکسانا از اوکراین میگه: پس از پیاده روی زیادو گرسنگی شدید برای خوردن شام در کنار خانواده نزدیک رستوران متوقف شدیم و خوشبختانه ناامید نشدیم. غذا خیلی خوشمزه بود. هر دو سفارش ما یعنی ماهی و گوشت عالی بودند. کاچاپوری و تمپورای سبزیجات هر دو خوب بودند.ما از غذاهایمان کاملا رضایت داشتیم و این رستوران رو شدیدا به همه توصیه میکنم ما که راضی بودیم جزء بهترین رستوران های گرجستان بود.

رستورانی خوب در محلی عالی

ایوان از تفلیس میگه: گریل تون رستورانی اروپایی گرجی است که حدود دو سال پیش افتتاح شده؛ رستوران داری دو طبقه و تراس تابستانیست. غذاها خوشمزه است، داخل رستوران زیباست، سرویس دهی سریع و مکان رستوران عالیست. چند قدم تا هتل شرایتون فاصله داره و همچنین تا هتل intourist  و بلوار باتومی و این یکی از خوبی های این رستوران که در نزدیکی هتل های باتومی قرار داره.

غذای خوب و فضای زیبا

رستوران بسیار زیباست و محلش زیاد از تفرجگاه دور نیست و همچنین پیاده روی اطراف آن هم بسیار لذت بخشه. ما بیرون رستوران نشسته بودیم چون سیگار کشیدن در داخل رستوران مجاز است. غذا خوب بود و گرون نبود.

بزن بریم رستوران گریل تون

کاپتونش از هند میگه: جایی عالی برای لذت بردن از موسیقی زنده که با غذای عالی جفت شده. ما ساعت ۸ شب رسیدیم و رستوران پر بود. ما خوش شانس بودیم که تونستیم یک میز بدون رزرو بگیریم. سرآشپز khachapuri  را درست جلوی روی شما میپزد که به نظر من در کل شهر بهترینه. خدمه و کارکنان رستوران خارجی هستند که به سختی کار میکنند تا لبخند روی لبهاشون بمونه. غذا شگفت انگیز بود، ما ماهی سالمون گریل شده سفارش دادیم و جوجه کباب همراه با نوشیدنی، مارگاریتا و  Long island و آیس تی بسیار عالی بود. در مجموع بازدید کلی همراه با دیدار برخی هنرمندان با اجرای زنده ی موسیقی بسیار جالب بود.

خیلی خوب بود و ما دوبار رفتیم

دنی از اسرائیل میگه: هتل محل اقامت ما این رستوران رو بهمون پیشنهاد داد و ما گریل تون رو امتحان کردیم در شب اول اقامتمون. Khachapuri و khinkali و البته گوشت بره و غیره سفارش دادیم. غذا واقعا خوب بود و گرون نبود. سرویس دهی فوق العاده و جو بسیار دلپذیر بود. ما داخل نشسته بودیم، چون غذا خیلی خوب بود ما در روز آخر اقامتمان و قبل از بازگشت  دوباره به این رستوران رفتیم. شدیدا توصیه میشه.

برچسب‌ها

‌مطالب مرتبط
‌مطالب پیشنهادی
از دل خود به دل دوست سفر باید کرد...

021 46 01 39 23
021 46 01 39 16
تهران، میدان پونک، ضلع جنوبی میدان، ساختمان بانک سینا، طبقه 4، واحد 8
Copyright © 2017 IranDehkadeh. All right reserved.

تو تلگرام ما یه خبرایی هست! امروز از کانال ایران دهکده تکون نخورید...

امروز 21 آذرماه، اعلام قیمت های شکسته شده و جدیدترین تور های لحظه آخری (کیش، استانبول، آنتالیا، تفلیس و...) و کلی اتفاق هیجان انگیز دیگه فقط و فقط در کانال ایران دهکده