ایران دهکده

نظرات جالب مسافران در مورد رستوران های ارزان باتومی

درباره‌ی رستوران Laguna

آیا Adjaria khachapuri  دوست دارید؟ اینجا میتونید بخورید

گوگو از باتومی میگه: این مکان یک پیاده روی کوتاه (شاید پنج تا ده دقیقه) از میدان اروپایی داره. به‌ طورکلی سرویس‌دهی سریع انجام میشه و رستوران تمیزِ. این خیلی جالبِ که در داخل رستوران دیوارهای صخره مانند و میزهایی از سنگ مرمر و همچنین تعداد زیادی اتاق‌های کوچک وجود دارد. اندازه‌ی غذا سخاوتمندانه است و قیمت‌ها بسیار منطقی هستند و مزه‌ی غذا هم خیلی خوشمزه است. بسیاری از مردم بومی باهم بحث می‌کنند که کدام رستوران بهترینِ برای جذب توریست. Adjaruli  یا Retro  یا Laguna؟  لاگونا بسیار بهتر است و اغلب توریست‌ها با اون موافق‌اند که از بین بقیه‌ی آن‌ها لاگونا رو ترجیح می‌دهند. یکی از دلایل آن هم اینه که به هتل های باتومی نزدیک است. نگران نباشید از تقسیم کردن غذا تون با بقیه، چون سایز یک‌نفره‌ی Adjaruli  تا حدودی زیاده و اغلب مردم نمیتونند غذاشون رو به‌تنهایی تموم کنند. اگر برای چالش خوردن آماده‌اید، در تور باتومی اینجا رو از دست ندید.

بهترین Khachapuri

الیسا از ارمنستان میگه: اگر شما در باتومی هستید، این رستوران برای شما بهترینِ. و بهترین کاچاپوری را داره. شما می‌توانید بهترین غذاهای محلی گرجستان را بخورید. سرویس‌دهی عالی ست و یک سایز کوچک کاچاپوری برای دو نفر کافی ست و قیمت آن فقط هفت و نیم لاری می‌باشد. همچنین تخم‌مرغ و کره و کاچاپوری با پنیر هم توصیه میشه. همچنین به دلیل احترام مالک به میزبانان، قسمت سیگاری‌ها و غیر سیگاری‌ها از هم جداست. رستوران‌های باتومی را در تور باتومی خود از دست ندهید و تجربه یک سفر رویایی را داشته باشید و از نزدیکی آن به هتل های اقامتی خود نهایت استفاده رو ببرید.

کاچاپوری خوشمزه با قیمت مناسب

مارپه از ارمنستان میگه: سفارشات ما شامل لاگونای مخصوص، کاچاپوری، ایمرولی، دامپلینگ کاچاپوری بود که آجاران و کاچاپوری مخصوص عالی بود. شدیداً خوردنش توصیه میشه. سرویس به‌اندازه‌ی کافی خوب نبود، ما دنبال پیشخدمت می‌گشتیم تا منو را برای سفارش از او بگیریم  در تور باتومی خود حتما باید از این مکان دیدن کنید.

خوشمزه‌ترین کاچاپوری

نیکولاس از اوکراین میگه: در اینجا خوشمزه‌ترین نوع کاچاپوری رو میتونید بخورید. یعنی بهترین djara khachapuri در باتومی. یک مدل کوچک دارد کهد. قیمت آن ۶ لاری است که میتونه برای دو نفر کافی باشه و یک مدل بزرگ داره که قیمت آن ۱۱ لاری است و تقریباً غیر ممکنه که بتونید اون رو دو نفری هم بخورید. واقعاً عالیه. آجارا کاچاپوری در رستوران لاگونا متمایز است در حقیقت پنیر بسیار زیاد نسبت به خمیر آن وجود دارد و خمیر آن کم است. همچنین یک پیتزای خوشمزه نیز هست. انواع دیگر کاچاپوری بیش از حد چرب هستند. در ضمن اتاق غیر سیگاری و سیگاری نیز وجود دارد.

درباره رستوران Retro

پیشنهاد می‌کنم این رستوران منحصربه‌فرد رو حتماً بازدید کنید چون شما رو با پذیرایی در ظروف بی‌نظیر سنتی گرجستان خوشحال خواهند کرد. رستوران ریترو در کنار یک خیابان کوچک در باتومی واقع شده و برای اولین بار شاید کمی مشکل بتونید اون رو پیدا کنید. یک‌بار که این رستوران رو پیدا کنید و به اینجا برید، شما میتونید یک وعده غذای عالی بخورید. رستوران به نظر میرسد که بسیار بسیار شلوغ باشد. غذا کیفیت بالایی دارد و قیمت آن بسیار مناسب است. ما بیرون نشسته بودیم ولی آن‌ها سه اتاق غذاخوری بسیار بزرگ دیگر هم دارند. موقعی که ما رسیدیم تمام فضای داخلی رستوران و بیشتر میزهای بیرون رستوران پُر بود. معمولاً باید مقداری صبر کنید. علی رغم این شلوغی، سرویس‌دهی انصافاً سریع است. نوشیدنی هاتون و همچنین تمامی پیش غذاها سریع حاضر می‌شوند اما غذای اصلی کمی طول می‌کشد تا حاضر شود. پیشنهاد می‌کنم به این رستوران منحصربه‌فرد برید، چون آن‌ها شما را با ظروف خاص محلی گرجی خوشحال خواهند کرد و همچنین در تور باتومی خود با فرهنگ مردم گرجستان هم نیز آشنا میشید.

سوپر کاچاپوری

جانه از لندن میگه: ما فکر می‌کردیم که Adjara khachapuri را در آجارا امتحان کنیم ولی ناامید نشدیم. این رستوران فانتزی و محبوب است. قیمت‌ها نسبت به سایر رستوران‌های کاچاپوری در گرجستان کمی بالاتر است اما به نظر من ارزشش رو داره. سفارش ما یک Acharuli khachapuri سنتی بود (تخم‌مرغ و پنیر) که قطعاً بهترینی بود که ما تابه‌حال خوردیم. در ضمن یک djarian lobiani  داشتیم که اساساً یک ظرف قایق شکل تو پُر بود که با لوبیای خوشمزه‌ی تازه پخته شده مخلوط شده بود. عالی بود واقعاً. سالاد خیار و گوجه نیز بسیار خوب بود. همه‌ی این‌ها با یک پارچ آشامیدنی به قیمت ۳۴ لاری برای ما صورت حساب شد. در اینجا یک قسمت برای غیر سیگاری‌ها وجود داشت که به مشتری‌ها خوشامدگویی می‌کردند رستوران‌های گرجستان  را باید تجربه کنید.

بهترین رستوران

رینبو از دبی نوشته: راهنمای تور ما این رستوران رو معرفی کرد و غذای آن عالی بود. وقتی برای اولین بار به اونجا رفتیم خیلی از محل رستوران مطمئن نبودیم اما ما میتونیم بگیم جایی هست که مردم محلی به اونجا میرن. اینجا واقعاً تمیزِ و سرویس‌دهی بسیار سریعِ. ما سالاد Ajaran khachapuri  داشتیم. لذیذ و بی‌نهایت عالی. کوچکش برای یک نفر کافیِ، مدیومش برای ۲ نفر خوبِ و بزرگش واقعاً زیاده... تقریباً شکل قایقِ، اون برای کل خانواده خوب و کافیه. آن‌ها تنوع زیادی دارند. این خوبِ که شما انواع مختلفی از اون رو سفارش بدید و باهم قسمت کنید. قیمت‌ها بسیار منطقی است. حالا که این مطلب رو برای شما می‌نویسم گشنه ام شد!!!رستوران های گرجستان ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.

بهترین Ajaria  khachapuri  در شهر

دلفت از هلند میگه: من فکر می‌کنم همه‌ی مردم محلی به رستوران ریترو میرن و آجارین کاچاپوری سفارش میدن. کاچاپوری یک غذای سنتی گرجی هست که مشابه پیتزا هست ولی ساده‌تر. آن خمیری ضخیم است که بخشی از آن با پنیر زیاد پر شده. باتومی پایتخت آدجارا هست در منطقه. پس شما باید سعی کنید از این منطقه یک‌بار هم شده غذا بخورید. تفاوت میان Adjarian khachapuri در مقایسه با هر نوع دیگری از کاچاپوری، در تخم‌مرغ آن هست که نماد خورشیدِ.هتل های باتومی در نزدیکی این رستوران هستند.

درباره Café Adjara

فوق‌العاده خوشمزه

الکساندر از کالیفرنیا میگه: ما شنیده بودیم در مورد میهمان نوازی آجاران اما هنوز نمی‌دانستیم اون چقدر عالیه. انواع غذاهای خوشمزه از سرزمین قفقاز و خوراک آجاران. همه‌چیز خیلی خوشمزه است و شما هرگز نمی‌خواهید خوردن را متوقف کنید. سروِ عالی با سرویس‌دهی عالی‌تر. همچنین قیمت زیاد نیست واندازه‌ی آن سخاوتمندانه است. عاشقش میشید.

همه‌چیز خوبِ

احمد از تهران میگه: رستوران café adjara  یکی از بهترین رستوران‌های بومی است. جو بسیار سنتی است و تمام غذاها و سالادها خوشمزه است. قیمت‌ها بسیار خوب است. Khinkali  که اینجا سرو میشه بسیار خوب است. شما میتونید اینجا بیاید و در تور باتومی آن رو امتحان کنید.کافه های تفلیس هم از کیفیت خوبی برخوردارند.

از شام لذت ببرید

میلا از پاریس میگه: شب گرمی بود و ما خیلی خوش‌شانس بودیم که تونستیم یکی از چند میز کوچک دونفره‌ای که بیرون گذاشته بودند برای شام آخر شب رو بگیریم. سرویس‌دهی مناسب و سریع و کارآمد بود و کارکنان رفتار دوستانه‌ای داشتند. همچنین تمام غذاهایی که ما سفارش داده بودیم بسیار خوب بود.  مانند اکثر رستوران‌های گرجستان مقدار غذا سخاوتمندانه بود و قیمت آن‌هم معقول و مناسب بود. (برای ما و کسانی که در غرب اروپا زندگی می‌کنند البته) من رفتم داخل رستوران تا از دستشویی استفاده کنم که متوجه شدم دکوراسیون واقعاً زیباست. همه‌چیز بسیار مدرن و تمیز بود. مطمئناً دوباره برمیگردم به این رستوران. اگر دوباره با تور باتومی سفر کنم این رستوران را دوباره انتخاب می کنم.

خدمات عالیه

کرولاین از امریکا میگه: به این رستوران رفتیم برای نهار در اواخر بعدازظهر، ما سالاد  خیار و گوجه سفارش دادیم و همچنین ششلیک جوجه و لیموناد خونگی سفارش دادیم. نه‌تنها غذا بسیار خوب بود بلکه ششلیک هم به طرز فوق‌العاده‌ای لطیف و لذیذ بود و لیموناد خانگی هم بسیار تازه بود و اما سرویس، سرویس‌دهی بسیار فوق‌العاده بود. من یک پیشخدمت خیلی خوب و صمیمی داشتم که همیشه چک می‌کرد که همه‌چیز درست باشد. من تحت تأثیر خدمات رستوران قرار گرفتم و واقعا لذت بردم.این رستوران در نزدیکی هتل های باتومی قرار دارد.

توصیه می‌کن

کاپرو از مصر میگه: کارکنان رستوران بسیار صمیمانه رفتار می‌کنند. آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و می‌توانند به شما پیشنهاد بدهند برای کمک در انتخاب غذاها، اگر شما چیز خاصی در ذهنتون ندارید و فقط گرسنه هستید. برای من که این‌طور بود. من برای وقتم بسیار ارزش قائلم. آن‌ها دو صفحه نمایش بزرگ داشتند که هر دو در حال پخش فوتبال بود اما دو مسابقه‌ی مجزا. تا زمانی که مسابقات جام جهانی راگبی شروع شد. صدا همیشه کاملاً بسته است که بسیار مناسب بود برای من. کلاً فضای خوبی دارد وآنرا کاملاً توصیه می‌کنم.در تور باتومی خود میتوانید از خوردن یک غذای خوب در یک رستوران خوب لذت ببرید و در هتل های نزدیک اقامت کنید.

از دستش ندید

میریام از ترکیه میگه: ما این رستوران رو در حالیکه مشغول پیاده روی بودیم پیدا کردیم. ما یک سالاد یونانی که پنیر محلی داشت به جای پنیر فتا سفارش دادیم. بسیار خوشمزه بود. همچنین ما سوپ سفارش دادیم و همچنین مقداری Spaetzle سفارش دادیم که آن هم بسیار بسیار عالی بود و دوست من سس روی پیاز و گوجه ریخت به‌طوری‌که روی آن‌ها رو کامل پوشوند و آن درست مثل یک تکه از بهشت خوشمزه شد! در ضمن لیموناد خونگی رو از دست ندید. فقط میشه گفت فوق‌العاده بود.هتل های باتومی بسیار هتل های زیبایی هستند.

مکان بسیار خوبی بود

تیجس از بلژیک میگه: رستوران بسیار تمیز، غذا بسیار خوشمزه و کارکنان بسیار صمیمی‌اند. سفارش ما گوشت گوساله با سس گوجه‌فرنگی بود که به اشتباه در منو جوجه‌کباب با سس گوجه‌فرنگی نوشته شده بود. از خوردن اون پشیمون نمیشید. سعی کنید همچنین لیموناد خونگی رو هم امتحان کنید و نیز کارکنان رفتار دوستانه‌ای داشتند.این رستوران را در تور باتومی در لیست رستوران هایی که میخواهید بروید قرار بدهید.

برچسب‌ها

‌مطالب مرتبط
‌مطالب پیشنهادی
از دل خود به دل دوست سفر باید کرد...

021 46 01 39 23
021 46 01 39 16
تهران، میدان پونک، ضلع جنوبی میدان، ساختمان بانک سینا، طبقه 4، واحد 8
Copyright © 2017 IranDehkadeh. All right reserved.

تو تلگرام ما یه خبرایی هست! امروز از کانال ایران دهکده تکون نخورید...

امروز 21 آذرماه، اعلام قیمت های شکسته شده و جدیدترین تور های لحظه آخری (کیش، استانبول، آنتالیا، تفلیس و...) و کلی اتفاق هیجان انگیز دیگه فقط و فقط در کانال ایران دهکده