ایران دهکده

بهترین رستوران کیش از نظر مسافران

دانلود رایگان برگه تخفیف تفریحات و مراکز خرید کیش

بهترین رستوران های کیش از نظر مردم

جزیره کیش یکی از جزایر زیبا واقع در خلیج فارس می باشد. این جزیره هرساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران و مسافران است. در جزیره کیش یکی از موارد قابل توجه و مهم بهترین رستوران کیش از نظر مسافران می باشد. در جزیره کیش تعداد زیادی رستوران، فست فود و... می باشد که بی شک تصمیم گیری در مورد انتخاب آنها بسیار مشکل می باشد با این حال در مورد بیشتر این رستوران ها در فایل رستوران های کیش توضیحات کامل داده شده است. اکثر رستورانهای جزیره کیش انواع غذا های سنتی، فرنگی و فست فود را دارند و بعضی از آنها علاوه بر سرو غذا برای مهمانان موسیقی زنده را فراهم کرده اند. در ادامه نظرات مسافران جزیره کیش درباره بهترین رستوران کیش آورده شده است تا شما بتوانید با اطلاعات بیشتر رستوران مورد علاقه خود را در تور کیش انتخاب کنید.توجه: یک مطلبی دیگر با عنوان بهترین هتل های کیش از نظر مسافران در سایت قرار داده ایم برای مشاهده این مطلب کلیک کنید!

لیست تمامی رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ های کیش

دیدنیها

پاندا

کشتی یونانی

دهکده (رستوران+ کافی شاپ)

سالار

مشاهده موقعیت بهترین رستوران های کیش بر روی نقشه گوگل

بهترین رستوران کیش از نظر مسافران کیش

بهترین رستوران کیش

-بهزاد:سلام دوستان، من توی شهریور 95 کلا 5 روز تور کیش بودم و بهترین رستوران های کیش رو میخوام بهتون معرفی کنم، فود کورت دامون غذاهایی با کیفیت عالی و تنوع بالا داره، فودلند در بازار مرجان، توتی فروتی جای خیلی خوبی داره و غذاهاش هم عالیه،ایرانویچ و پیتزا بومرنگ هم کیفیت خوبی داشت مخصوصا پیتزاهاش ولی کباب بناب کیفیت غذاش معمولی بود.

-حمیدرضا: سلام به نظرم اگر در تور کیش خواستید به رستوران برید اگر فست فود خواستین بوف و تازگیا پدر خوب هم اونجا شعبه زده باید خوب باشه و حتما یک روز شام برید شاندیز صفدری خیلی خوش میگذره 4و5 ساعت برنامه داره باحاله غذاشم خوبه اما گرونه دیگه.

-ناشناس: ما این سری که تور کیش بودیم همه غذاهامونو رو در خاطره خوردیم و نسبت به قیمتش کیفیتش کاملا قابل قبوله و ایرادی نمیشه بهش گرفت. چلو ماهی کباب 5 تومن و چلو میگو هم 8000 تومن. ماه رمضون هم باز بود. منتها حصیر می کشید. یکبار هم رفتیم ایرانویچ پیتزا 9500 شد که چیز خیلی معمولی بود.

-احسان: سلام..به نظر من بهترین رستوران کیش پدیده هست هم غذاش خوبه هم میز اردو داره..قیمتش هم بهتر از همه جا هست.

-هادی: سلام  دوستان من به مدت یه هفته تور کیش بودم و تنها رستورانی که واقعا عالی بود رستوران رویال استار بود، به نظر من استیکش بینظیره یه سالاد مخصوص هم داشتن که خیلی خیلی خوشمزه بود، از نظر من بهترین رستوران کیش بود.

-عماد: اگر قصد دارید یه غذایی بخورید که نسبت به بقیه رستوران های گرون جزیره ارزون تر اما با کیفیت بهتر تو مکانی زیبا تر باشه، پیشنهاد میدم حتما به رستوران فودلند واقع در انتهای بازار مرجان سر بزنید چون همه نوع غذایی داره و قیمتاش هم عالیه.

-رضا: سلام،من و همسرم اوایل مرداد ماه تور کیش بودیم،از بین رستوران های کیش بهترین رستوران های کیش توتی فروتی،باران،قصر سفید،بومرنگ هستند، یعنی به نظر من این چهارتا جز بهترین رستورانهای کیش هستن هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت

- دوستان در تور کیش حتما فست فود بومرنگ رو امتحان کنید چون غذاهاش فوق العاده خوشمزه است و ارزشه رفتن را داره آدرسشم توی راسته مرواریده بین کی اف سی و مایده.

- روبروی هاپر استار رستوران خوان سالار کیش غذاهای خوبی داره که بعد از چرخیدن در بازارها میتونین غذاهای برنجی صرف کنید ولی خوبیش اینه مطمعنه

- من دیروز از تور کیش برگشتم ٦ روز اقامت داشتم اونجا رستوران ایرانویچ که روبه رویه مجتمع پردیس غذاش قابل قبول بود. هایپرمارکت هم غذاش نسبت به  قیمتش خوب بود ولی به نظرم فودلند مرجان از همه بهتر بود همه جور غذا ایرانی،عربی و.. داشت قیمتاشم نسبتا مناسب بود.

رستوران رویال کیش

- از رستورانهای کیش رستوران میرمهنا واقعا منظره رو به دریا و جالبی داره یکی از دوستانم به ما پیشنهاد داده بودند که ماهی سفارش بدید وقتی برامون ماهی آوردند اینقدر بزرگ بود که 3نفر راحت سیر میشد باش خیلی عالی بود.

- من همیشه سالی چند بار به تور کیش سفر می کنم و معمولا ناهار اولمو از بوفه خوشمزه هایپر مارکت می گیرم که غذاهاش کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی داره. یک وعده شام هم به توتی فروتی می رم که محیط زیبایی داره و غذاهاش خوبه و البته خوشمزه. پیشنهاد می کنم حتما سالاد سزار را استفاده کنید.

- سلام دوستان گلم من در تور کیش چند تا از رستوران های کیش رفتم که راضی بودم شما هم تشریف ببرید. رستوران عمو اکبر، رستوران باران و آشپزخانه پردیس.

- دوستان یک نکته کوچیک در مورد رستوران های کیش بگم: یکی از بی کیفیت ترین و گرون ترین رستوران های کیش رستوران میرمهنا است و پیشنهاد میشه بیخود اونجا پولتون رو دور نریزید و بعدش هم گول حرف های راننده تاکسی ها و... را برای رفتن به اونجا نخورید. اکثر راننده تاکسی ها از رستورانها برای جذب مشتری پورسانت میگیرن.

- اگه میخواید یه رستوران های کیش که موسیقی زنده دار برید به شما دیدنیها و شاندیزصفدری رو معرفی میکنم اما اگه میخواید یه رستوان های کیش بدون موسیقی زنده برین حتما برین فودلند کیفیتش خیلی خوبه و همه نوع غذایی داره قیمتشم مناسبه.

- دوستان در تور کیش انتظار غذای با کیفیت رستورانهای مشهد و تهران را نداشته باشید. اما بهترین رستوران کیش کوه نور است که با فضایی بی نظیر در داخل یک کوه و کارکنانی مودب و آموزش دیده غذایی لذیذی را برای شما سرو می کنند.

- رستوران های کیش کلا گرون هستند مثلا 1 شب ما به رستوران قدیمی و ساحلی میرمهنا و ارزون ترین غذاش که برنج و جوجه کباب بود پرسی 41000 تومن 10% هم حق سرویس خلاصه ما برای 5 نفر در رستوران میرمهنا با مخلفات حدود 300 هزار تومان پیاده شدیم.

- من آبان تور کیش بودم سالاد سزار و پیتزای توتی فروتی واقعا فوق العاده بود. محیطش هم برای شب نشینی عالیه. پذیرایی و سرویس هم خوب بود. مزه ماهی و میگوی رستوران عمواکبر هم خوب اما سرویس و رستورانش خیلی معمولی بود.

برای مشاهده آفرهای امروز ایران دهکده کلیک کنید!

رستوران مارینا پارک کیش

بررسی آب و هوای کیش قبل از سفر

- شام خواستید برید رستوران های کیش یکبار برید ایران ویچ من یکی از خوشمزه ترین پیتزاهای عمرم رو اونجا خوردم.

- رستوران توتی فروتی نزدیک اسکله تفریحی و سالاد سزارش واقعا عالیه مخصوصا برای کسایی که شام سبک میخورن. رستوران چی چیز روبروی بازار مروارید هم برای اینکه در غذاهاش از سوسیس و کالباس استفاده نمی کنه خیلی خوبه ولی منو غذاش محدوده اما هنوزم بهتره از بقیه غذاها.

- من تقریبا هر سال میریم تور کیش. امسال یک شب از فست فود سیار زیتون دراسکله عربها غذا تهیه کردم و کنار ساحل خوردیم خیلی خوب بود هم کیفیتش خوب بود هم قیمتش مناسب حتما یه سری به این رستوران سیار خوشگل بزنید.

- من و همسرم اول مهر تور کیش بودیم از بین رستوران های کیش رستوران شاندیز vip عالی بود و کیفیت غذاش واقعا بالا بود اما انقد فضا شاده و موسیقی بلند در حال پخشه که نمیرسید غذاتونو بخورید.

- سلام من هر وقت چه با خانواده میام چه با دوستانم حتما رستوران شب های کیش رو میرم فوق العاده این رستوران هم موزیک و هم کیفیت غذاش خوبه.

- آبان ماه تور کیش بودم واسه ناهار به اصرار و پیشنهاد راننده تاکسی رفتیم یکی از رستوران های کیش به اسم رستوران شاندیز صفدری vip نمیدونم چطور بگم ولی واقعا بد بود فقط پول بیخود دادیم و کیفیتش خیلی پایین بود.

- ما رستوران شاندیز آبشار رفتیم هم غذاهاش با کیفیت بود و هم اجرای زنده خوبی داشت.

- شیشلیک رستوران شاندیز صفدری بسیار لذیذ و خوشمزه اما متاسفانه پرسنل اون آموزش های لازم جهت پذیرایی رو ندیده بودن،رستوران هتل ارم هم اصلاً خوب نبود.اما رستوران رویال استار واقعا شب خوبی رو اونجا گذروندیم و رفتار بسیار حرفه ای پرسنل داشت.

-علی:بهترین رستوران کیش از نظر من رستوران شاندیز vip بود چون برنامه و موزیکاش خیلی خوب بود

-سحر: رستوران کباب ملل توی ایوان مروارید خیلی خوبه، به نظرم به یک بار امتحان می ارزه، غیر از اونم رستوران کوه سنگی دیزی های خوبی داره محیطش هم خیلی عالیه، واسه غذاهای سنتی انتخاب خوبیه

رستوران پدیده کیش

- میلاد: سلام من هم از قیمت و هم از کیفیت غذاهای رستوران های کیش   بشدت ناراضی هستم در طول چهار روز اقامت فقط دو غذای نسبتا خوب خوردم که اونم یکیش رستوران عمو اکبر بود و رستوران کوه سنگی مقابل درب مجتمع پردیس 2 که غذاهای سنتی داره. جوجه و میرزا قاسمیش عالی بود.

- ساحل: من وهمسر وپسرم آذر امسال تور کیش بودیم غذای رستوران ساحلی میرمهنا خیلی عالی بود مخصوصا میگو سوخاری و بشقاب میکسش خیلی خوشمزه بود و به ما چسبید.

- سیاوش: من بهار تور کیش بودم حتما به رویال استار برید آدرسش سمت شهرک صدفه خیلی جای باحالی داره گارسونهای مودب و موزیک و رفتار بسیار عالی داره پیشنهاد میکنم استیک رو هم امتحان کنید تازه علاوه بر اون میتونید توی سالن یا رو به ویو شهرک صدف بشینید
ویو بیرونش واقعا عالیه نگران گرما هم نباشید فکر همه جاشو کردن.

- سما: مناز بین رستوران های کیش رستوران صبا ملک رفتم غذاهاش خیلی گران بود و پذیرایی هم بد بود ولی موزیک زنده عالی داشت.

- ایمان: سلام من  به همراه خانواده عید تور کیش بودیم چندتا فست فود رفتیم که از نظرمن بومرنگ بهترینشون بود. شاندیزصفدری و باغ صباملک هم کیفیت غذای عالی داشت ولی کمی قیمتا بالا بود اما به برنامه شاد و خواننده های خوبشون می ارزید.

- بهناز: حتما یکبار برید رستوران قصرسفید عاااالی بود استیک یا پیتزا بخورید رستوران نهنگ سفید خیلی مزخرف بود.

- زهرا: واسه غذا باید بگم اصلا رستوران های کیش خیلی خوبی نیست اونا هم که غذاش خوبه قیمتش بالاس من همیشه یه نهار تو هتل مارینا پارک میر م غذاش خوبه فضای دلنشینه دید دریا داره سلف سرویسه که انواع نوشیدنی هم با سلفه نفری 50000 هزارتومان حدودا توی هایپر کنار پاساژ پانیذ هم یه تهیه غذا هست که قیمتش نسبت به کیفیتش خوبه پشت بازار مروارید هم چنتا غذاخوری هست که بد نیست.

رستوران میر مهنا

-سها: سلام ما هتل سارا بودیم یه هتل با محیط آروم و دوست داشتنی بود که برخورد کارکنان فوق العاده خوبه اتاقها هم تمیز و نور گیریشم خوبه درکل من خیلی دوسش داشتمو احساس آرامش میکردم. موقع غذا هم گارسونهاش نگاهت نمیکردن که معذب باشی. رستوران پدر ایلیا رو حتما امتحان کنید قیمت و غذاهاش عالیه آدرسشم کنار پردیس یک هست خانه اسپاگتی رو هم امتحان کنید سالاد سزارش عالیه.

- زمانی: سلام ما چند روز پیش تور کیش بودیم. رفتیم رستوران کوه نور، مکانش فقط برای شب عالی و قشنگه اما روز بدرد نمیخوره ولی با این حال غذاهاش کیفیتش قابل قبوله

-فریناز: سلام برای شب اول توتی فروتی بودیم که خیلی خوب بود مخصوصا کباب لبنانی و پیتزا، شب دوم رفتیم شاندیز صفدری که افتضاح بود افتضاح بود اما شب آخر رفتیم هتل شایان که هتل خودمون بود فضا فوق العاده بود کشک و بادمجان عالی و دیزی عالی که گفیم کاش هر شب اینجا بودیم.

-شیوا: ما چند روز پیش تور کیش بودیم و یک شب رفتیم رستوران میرمهنا، علیرغم تبلیغات زیاد واقعا بدون کیفیت بود ۵ نفر سیصد هزار تومان دادیم.

-یوسفی: با سلام. ما از 24 دی تا 28 تور کیش بودیم. به رستوران شاندیز صفدری رفتیم که کلی تعریفش و شنیده بودیم ولی واقعا مزخرف بود فقط 40000 تومن کرایه رفت و برگشت دادیم. غذا یه پرس شیشلیک سفارش دادیم 89000 تومن که گفت برای نفر دوم 45000 میگیرن ما هم مجبور شدیم جوجه سفارش بدیم 49000 تومن.

-مریم: بین رستوران های کیش توتی فروتی محیطش خیلی خوبه، لب دریا، غذاش برای شام مناسبه و کیفیبش خوب بود پیشنهاد میکنم برید.{ادامه نظرات درباره رستوران های کیش}

جمع بندی نظرات مسافران درباره بهترین رستوران های کیش

با توجه به نظرات مسافران پنج تا از رستوران های کیش بیشتر از سایر رستورانها مورد تایید قرار گرفته اند و از نظر مسافران تور کیش محبوب تر به نظر میرسند، ما با جمع بندی این نظرات این پنج رستوران را به عنوان بهترین رستوران های کیش به شما عزیزان معرفی میکنیم: رستوران کوه نور، رستوران شاندیز صفدری، رستوران شبهای کیش، رستوران پدیده شاندیز و رستوران فودلند کیش.

لینک های بیشتر

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید به کیش بروید پیشنهاد ما استفاده از طرح ویژه تور کیش به همراه 170 هزار تومان تخفیف تفریحات کیش و یک وعده غذای رایگان در بهترین رستوران لوکس کیش است.

رستوران پدیده کیش یکی از بهترین رستوران های کیش

برچسب‌ها

‌مطالب مرتبط
‌مطالب پیشنهادی
از دل خود به دل دوست سفر باید کرد...
021 44 44 73 58
021 44 43 08 74
تهران، میدان پونک، خیابان میرزابابایی، خیابان سردارجنگل، پایین تر از تقاطع شهید مخبری، پلاک 6، واحد 6
Copyright © 2017 IranDehkadeh. All right reserved.